.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توضيح استاندار مازندران به وزير كشور
در پي درج خبر اولين جلسه شوراي اداري استان ،با حضور استاندار جديد كه بازتاب مختلفي در بين رسانه ها داشت و برخي از روزنامه ها و سايتها به گونه اي ديگر از اين سخنان تعابير متفاوتي داشته اند وبعضاً ...

در پي درج خبر اولين جلسه شوراي اداري استان ،با حضور استاندار جديد كه بازتاب مختلفي در بين رسانه ها داشت و برخي از روزنامه ها و سايتها به گونه اي ديگر از اين سخنان تعابير متفاوتي داشته اند وبعضاً مغرضانه به انعكاس معكوس آن پرداخته اند و تحليل متفاوتي در حاشيه آن نشان داده اند.
سيد محمد كريمي ،استاندار مازندران با ارسال نامه اي به سرپرست وزارت كشور ما حصل سخنراني خود در اين جلسه را به اطلاع ايشان رساند و با اين اقدام برداشتهاي متفاوت صورت گرفته را ناشي از صراحت و قاطعيت خود دانست.

شروح نامه بدين شرح مي باشد.

حضور محترم جناب آقاي مهندس هاشمي
سرپرست محترم وزارت كشور

با سلام و تحيات الهي:
بدوآ از حسن نظر و الطاف بي شائبه جنابعالي در معرفي اينجانب به هيات محترم دولت به عنوان استاندار مازندران صميمانه سپاسگزارم.
پيرو مذاكره تلفني به استحضار مي رساند اينجانب در اولين جلسه شوراي اداري استان پس از انتخابم در روز پنجشنبه مورخ 20/4/87 به تبيين ديدگا ه هاي رياست محترم جمهوري از جمله آنكه :( مسئولان شاني جزء خدمتگزاري ندارند )پرداختم و به فرازهايي از دل مشغولي هاي دائمي رئيس محترم جمهوري مبني بر اينكه :(براي هر كار انقلابي عبور از مسير سخت لازم است و معمولا كارهاي بزرگ با سختي و مشقت همراه است)اشاره نمودم .

سپس با افتخار آميز خواندن تلاش ها و خدمات دولت نهم در حوزه هاي گوناگون به مديران استان تاكيد نمودم كه ايجاد ياس و نااميدي از حربه هاي دشمن براي پيشبرد اهداف شومش مي باشد لذا همه مسئولان بايد با توكل به خداي متعال و بدون توجه به تبليغاتي كه قصد دلسرد كردن مردم و خدمتگزاران مردم را دارد باتلاشي شبانه روزي در به منصه ظهور رساندن اهداف محوري دولت عدالت محور و مهر ورز گام بردارند و به مديراني كه نتوانند در راستاي خدمتگزاري دولت نهم گام بردارند و در حقيقت با كم كاري خود به دميدن روح ياس ونااميدي در مردم كه خواست دشمنان است كمك مي كنند ، هشدار دادم.
اينجانب در ادامه تصريح نمودم كه ساختن كشور كاري سخت است چرا كه ساختن و آباد كردن في نفسه كاري مشكل بوده و اصولا تمام كساني كه در جهت اصلاح حركت مي كنند ،با موانعي روبرو هستند .
همانطوري كه ملاحظه فرموديد همه سخنان و مواضع بنده در راستاي اجراي هر چه سريعتر برنامه ها و استراتژي دولت خدمتگزار بوده و اگر احيانا برداشت هاي متفاوتي صورت پذيرفت ناشي از لحن قاطع و صريح بوده است و تصديق مي فرماييد .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 23 تير 1387
انچه که ایشان گفته و انچه شما روز گذشته در سایت خود گنجانده بودید اختلافش از زمین تا اسمان است.
از طرفی همیشه سنگ بزرگ علامت نزدن می باشد ،جناب استاندار فکر می کنند با راه ندادن چند مدیر در جلسه شورای ادرای استان تمام مشکلات استان حل می شود ؛در صورتی که مشکلات مردم با چند جلسه راه ندادن اقایان بر طرف نمی شود.
مشکل اصلی خود این اقایان هستند که از راه رابطه وارد دستگاههای اجرایی شده اند نه ضابطه.
مگر مشکل معیشتی،قیمت برنج،مرکبات،تبدیل اراضی کشاورزی به باغ و ویلا،نداشتن کمربندی در بعضی از شهرها و ترمینال پایانه مسافربری،بیکاری،عدم انتخاب درست مسولان اداری شهرها و ..........با راه ندادن چند مدیر برطرف می شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 23 تير 1387
مشکل اصلی خود دولت است . وقتی دولت بدون داشتن برنامه ای مشخص و مطالعه شده شروع به یرداشتن سنگ بزرگ کرد ونه تنها نتوانست راه های هموار شده دولت قبلی را حفظ کند ، بلکه اقتصاد وسیاست و فرهنگ و دیانت وهمه چیزهای دیگر را خراب کرد از این آقای چه انتظاری دارید؟
نا شناس 24 تير 1387
بر سر ما مازندرانیها هر بلایی بیاید کم است.واقعا مانند شفقت را کجا می توان یافت، یک فردی از استان دیگر بیاید و بر سر ما مازندانیها مسلط شود و هر چه از دهنش در آید نثار ما مازندرانیها کند
نا شناس 24 تير 1387
بر سر ما مازندرانیها هر بلایی بیاید کم است.واقعا مانند شفقت را کجا می توان یافت، یک فردی از استان دیگر بیاید و بر سر ما مازندانیها مسلط شود و هر چه از دهنش در آید نثار ما مازندرانیها کند
نا شناس 24 تير 1387
از قدیم گفته اند خلایق هر چه لایق
حامی واقعی عدالت 24 تير 1387
آقای کریمی سید بزرگوار، دروغ هم حدی دارد.
اصلا پیشنهاد می کنم به بازبینی فیلم این جلسه بپردازیم.(مطمئنا اولین جلسه شورای اداری پس از انتصاب استاندار جدید ضبط شده است.)
32 27 تير 1387
با سلام
برای قضاوت زمان هست به امید دگرگونی وضع نا بسامان بجا مانده از گذشته
32 27 تير 1387
با سلام
برای قضاوت زمان هست به امید دگرگونی وضع نا بسامان بجا مانده از گذشته

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.